Moverare: "Inga aktiva hockeyspelare var det sagt. Bandy är inte hockey"
Humor! Roligaste inlägget i den här i övrigt rätt sega tråden.
Annars fattar jag inte varför det skälls på Moverare. Det är väl den där Staf som verkar förvirrad. Är han sundsvallssupporter också så kan han väl i och för sig inte klandras för att han går på lite Timråmatcher också, det måste ju vara roligare. Är han överhuvudtaget inte Sundsvallsupporter är det däremot rätt trist. Men visst. Att det finns ett sug efter bandylirare i sällskapet fattar man ju annars med tanke på att hemmaplanen är Gärde och Lenne Lundberg står i båset.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Humor! Roligaste inlägget i den här i övrigt rätt sega tråden.
Annars fattar jag inte varför det skälls på Moverare. Det är väl den där Staf som verkar förvirrad. Är han sundsvallssupporter också så kan han väl i och för sig inte klandras för att han går på lite Timråmatcher också, det måste ju vara roligare. Är han överhuvudtaget inte Sundsvallsupporter är det däremot rätt trist. Men visst. Att det finns ett sug efter bandylirare i sällskapet fattar man ju annars med tanke på att hemmaplanen är Gärde och Lenne Lundberg står i båset.