Jag gillar inte humor. Att det skälls på Moverare är väl rätt så uppenbart. Han har värvat friskt i CSKA Nolby Vets under den sista månaden.
Apropå Staafar så har jag t.o.m kämpat för att få med Giffarnas glaslirare Jonas. Tyvärr lät han meddela att han föralltid är Nolby Hockey trogen och vägrar att lira för något annat hockeylag. Giffarna har inget hockeylag ;)
Säg så här:
J, Staaf satsade på fel idrott. Vilken hockeylirare det skulle kunna ha blivit av den mannen. Byt sport Jonas. Bah ett tips.
Förövrigt så får Sundsvall gärna ha med hela bandylandslaget, bandy är en kärringsport. Jag vet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag gillar inte humor. Att det skälls på Moverare är väl rätt så uppenbart. Han har värvat friskt i CSKA Nolby Vets under den sista månaden.
Apropå Staafar så har jag t.o.m kämpat för att få med Giffarnas glaslirare Jonas. Tyvärr lät han meddela att han föralltid är Nolby Hockey trogen och vägrar att lira för något annat hockeylag. Giffarna har inget hockeylag ;)
Säg så här:
J, Staaf satsade på fel idrott. Vilken hockeylirare det skulle kunna ha blivit av den mannen. Byt sport Jonas. Bah ett tips.
Förövrigt så får Sundsvall gärna ha med hela bandylandslaget, bandy är en kärringsport. Jag vet.