Nu tycker jag vi lägger gnället på IFSHC Fans och focuserar helt och hållet på att ge dom en match. Ifjol blev vi utspelade totalt, men iår tror jag att vi har en chans. Jag tillexempel har tränat mycket på att åka skridskor, och hela laget uppträder som ett LAG. Stora likheter med A-laget. Kanske inte lika bra som dom men va fan det är tanken som räknas eller hur?
Vi kan spela med hjärta, och det tänker jag iallafall göra. Kommer inte ge mig. Aldrig...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan spela med hjärta, och det tänker jag iallafall göra. Kommer inte ge mig. Aldrig...