Det däringa pepparkaksslottet var väl igenkligen rätt seriöst menat av westerlind. Inte lätt att var Brynäsing i dessa tider. Själv så vet jag ju hur det känns när ens lag ska spela kvalseriehockey, det gör nog du också ;)
Krossa äckelgevaliabönorna. Jag står fast vid 3-2.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det däringa pepparkaksslottet var väl igenkligen rätt seriöst menat av westerlind. Inte lätt att var Brynäsing i dessa tider. Själv så vet jag ju hur det känns när ens lag ska spela kvalseriehockey, det gör nog du också ;)
Krossa äckelgevaliabönorna. Jag står fast vid 3-2.