Frisco: Du är rolig du. Kul att någon här på HS har humor iaf ;) Två tvåor blir det i dessa matcher. Tänk så olika uppfattning man kan ha ibland.
Apropå suppmatchen så har jag ett förslag att komma med. Om nu inte matchen skulle hinna spelas klart under ordinarie hyrtid, så kan vi ju ta med oss hockeygrejorna bort till Gärde för att avsluta det hela på bandyplanen. Jamenar, även bandyfjollorna ska väl få en chans till upprättelse.
Ps. Har även hört att bandyspelare brukar ha en kudde bak på stjärten. Ds.
Njurundatjurarna rular fett utan kuddar på rumpan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du är rolig du. Kul att någon här på HS har humor iaf ;) Två tvåor blir det i dessa matcher. Tänk så olika uppfattning man kan ha ibland.
Apropå suppmatchen så har jag ett förslag att komma med. Om nu inte matchen skulle hinna spelas klart under ordinarie hyrtid, så kan vi ju ta med oss hockeygrejorna bort till Gärde för att avsluta det hela på bandyplanen. Jamenar, även bandyfjollorna ska väl få en chans till upprättelse.
Ps. Har även hört att bandyspelare brukar ha en kudde bak på stjärten. Ds.
Njurundatjurarna rular fett utan kuddar på rumpan.