mike66: Tänk om tex Brynässpelarna kunde åka skridskor som bandyspelare. Ett par bandyträningar skulle nog ingen hockeyspelare må dåligt av. Kommer ihåg att Johan Tornberg brukade träna skridskoåkning med VSKs bandylag ibland.
Ta hand om Westerlind så du inte skickar upp nåt lik till Nolaskogs framåt måndag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kommer ihåg att Johan Tornberg brukade träna skridskoåkning med VSKs bandylag ibland.
Ta hand om Westerlind så du inte skickar upp nåt lik till Nolaskogs framåt måndag.