Jag är inne lite på Curre,L:s hockeylinjekurssnack, alltså den Finska dårå. Mindre rinkar i ES:n på prov under ett par säsonger. Och självklart ett annat spelsystem i landslaget som spelarna känner sig hemma med.
"Big ice" suuger. Varför inte gå i bräschen i suppmatchen och genomföra denna "small ice" pådirekten i övermorgon.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är inne lite på Curre,L:s hockeylinjekurssnack, alltså den Finska dårå. Mindre rinkar i ES:n på prov under ett par säsonger. Och självklart ett annat spelsystem i landslaget som spelarna känner sig hemma med.
"Big ice" suuger. Varför inte gå i bräschen i suppmatchen och genomföra denna "small ice" pådirekten i övermorgon.