När du nu nämner Brynsässpelare så kommer jag osökt in på det gamla nöjesprogrammet "Nöjesmassakern" eller var det Nöjesmaskinen det hette? Skitsamma.
Tycker att hela Brynäs hockeylag påminner om dädäringa jättehockeyspelet med spelare som Björn Skifs, Åke Cato, Sven Melander m,fl. Ungefär samma rörlighet i Brynäs spel denna säsong.
På måndag kommer det säkerligen upp ett lik till Nolaskogsarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När du nu nämner Brynsässpelare så kommer jag osökt in på det gamla nöjesprogrammet "Nöjesmassakern" eller var det Nöjesmaskinen det hette? Skitsamma.
Tycker att hela Brynäs hockeylag påminner om dädäringa jättehockeyspelet med spelare som Björn Skifs, Åke Cato, Sven Melander m,fl. Ungefär samma rörlighet i Brynäs spel denna säsong.
På måndag kommer det säkerligen upp ett lik till Nolaskogsarna.