Rytter: just så, efter 10 matcher var vi sönderlästa. Bara man är tajt i mitten så har man stora chanser att vinna mot oss, vi har ju inga stora starka forwards som kan vinna kamper framför mål, Inga backar som är rörliga på blålinjen , eller som kan skjuta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bara man är tajt i mitten så har man stora chanser att vinna mot oss, vi har ju inga stora starka forwards som kan vinna kamper framför mål, Inga backar som är rörliga på blålinjen , eller som kan skjuta.