Mats Edström: nu ska du inte vara ledsen för att gud inte dyker upp...det kommer du bli ikväll efter förlusten..;0)
allt var planerat o klart för att ge er sällskap men ett 40 års kalas kommer imellan.. trodde jag hade övertalat min fru att strunta i det men tji fick jag...
har försökt att göra något bus med Movrerare och då kanske vi också kan springa på varandra??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nu ska du inte vara ledsen för att gud
inte dyker upp...det kommer du bli ikväll
efter förlusten..;0)
allt var planerat o klart för att ge er sällskap
men ett 40 års kalas kommer imellan..
trodde jag hade övertalat min fru att strunta i det
men tji fick jag...
har försökt att göra något bus med Movrerare
och då kanske vi också kan springa på varandra??