Jåkkinen: Det behövs verkligen 2 domarsystem i Allsvenskan och speciellt nu i ett kval. Nivån som varit under säsongen är så pass låg så går nästan gemföra mot när Njurunda Kovland osv spelar i div 2 eller något.
Pissdomare sure, men helvete så Timrå viker ner sig. Alldeles för veka för att vara i närheten av att utmana om en elitserieplats. Frågan är väl om vi kommer upp i samma poäng som i fjol? Eller blev det ett steg tillbaka den här säsongen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...