Kongo: Varför är du så frälst i Roger? Han har ju också ett inflytande över hur laget byggs. Det här var för dåligt, dags för förnyelse i den sportsliga ledningen nu.
Jockz: Avgå varenda jävel i styrelsen. Möjligtvis kan sekreteraren sitta kvar. Det snackas mycket om hockeykultur i Timrå. Vart fan är den då? Publiken är medgångssupportar. Går det dåligt så ekar hallen tom. Det måste bli drag på hemmamatcherna. Byggas upp en framtidstro på hockey i Timrå. Nu känns det som det sitter massa gråsossar i bruna slipsar och pratar gamla tider om hur det var på Lill-Strimmas tid. Nä för helvete, in med unga hockeysjälar som förstår sig på dagens unga i föreningen.
En lösning är att försöka slå ihop Sundsvall/Timrå. När ska träholkarna i Dumvall fatta och inse att två satsande lag inte har plats nog i den stan. Riv ner och bygg upp. Mvh en trött supporter🤔
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...