Sir Väs: vek och vek, jag tycker nog modano har en poäng, när det gäller räcker vi inte till fysiskt helt enkelt, eller mentalt heller för den delen, och särskilt inte när vi har skador på nyckelspelare. Tack för denna säsong som trots allt vissa stunder var helt underbar, men som Povel sa : underbart är kort, alldeles för kort.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack för denna säsong som trots allt vissa stunder var helt underbar, men som Povel sa : underbart är kort, alldeles för kort.