Andersson: Avslutar kvällen med Jimmy Hamrins tweet som sammanfattar det ganska bra. "Slutet kan skyllas på skador, men grundserien borde ha givit bättre förutsättningar. Det fanns mkt mer att få ut av detta lag. Mycket trist!"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Slutet kan skyllas på skador, men grundserien borde ha givit bättre förutsättningar. Det fanns mkt mer att få ut av detta lag. Mycket trist!"