Mora fick ihop ett väldigt slagkraftigt lag med en av Allsvenskans lägsta budgetar. För att vi ska lyckas med det krävs att Nubben lyfts bort och någon med mer tid, men framför allt passion, kliver in. Tack för allt, typ, men nu är det dags för någon annan att ta vid.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack för allt, typ, men nu är det dags för någon annan att ta vid.