Kongo: ja precis och just därför skrev jag som jag gjorde, men det förstod du tydligen inte? Timrå simmar kvar i smörja medans andra lag har kommit mycket längre i utvecklingen. Ex vis. Pantern, västervik. Tyngsryd. Karlskrona mora. Oskarshamn. Almtuna. M m. Klubbar från små orter. Små föreningar. Tycker nog Timrå med sin historia borde ha kunnat göra det lite bättre. Allt sköttes väldigt dåligt med Linkan som sportchef. Och där började eländet och resten vet vi! Oproffsigt skött på alla plan i föreningen. Ha n bra dag
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrå simmar kvar i smörja medans andra lag har kommit mycket längre i utvecklingen. Ex vis. Pantern, västervik. Tyngsryd. Karlskrona mora. Oskarshamn. Almtuna. M m. Klubbar från små orter. Små föreningar. Tycker nog Timrå med sin historia borde ha kunnat göra det lite bättre. Allt sköttes väldigt dåligt med Linkan som sportchef. Och där började eländet och resten vet vi! Oproffsigt skött på alla plan i föreningen.
Ha n bra dag