FH - avdammad: Håller med du. Vissa förändringar är nödvändiga inom rimlig budget då förstås. Byta tränarteam, sportchef och köpa 10 nya bra/fulldugliga spelare funkar nog inte ekonomiskt. Frustrationen här är förståelig men för att genomföra stora förändringar på många/alla plan så skulle vi säkert behöva snitta 3-4 tusen även i motgångstider. Vet inte hur det skulle se ut med ett Timrå/Sundsvalls lag och publiksiffror, men det är en helt annan anknytning och kontinuitet på spelare och lag nu och för 30 år sedan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Byta tränarteam, sportchef och köpa 10 nya bra/fulldugliga spelare funkar nog inte ekonomiskt.
Frustrationen här är förståelig men för att genomföra stora förändringar på många/alla plan så skulle vi säkert behöva snitta 3-4 tusen även i motgångstider. Vet inte hur det skulle se ut med ett Timrå/Sundsvalls lag och publiksiffror, men det är en helt annan anknytning och kontinuitet på spelare och lag nu och för 30 år sedan.