Jag vet inte riktigt ännu. Råkade ta buss nr 35 mot Kvarnby i stället för nr 34. Läsglasögonen är hemmavid. Men nu är det problemet avhjälpt. Har vänt om och väntar på 34:an vid Södervärn nu. Jag återkommer i ärendet...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet inte riktigt ännu. Råkade ta buss nr 35 mot Kvarnby i stället för nr 34. Läsglasögonen är hemmavid. Men nu är det problemet avhjälpt. Har vänt om och väntar på 34:an vid Södervärn nu. Jag återkommer i ärendet...