Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!