roger_sundsvall: Det som har kontrakt blir väl kvar sen tror jag att det hänger mycket på vem som tränar laget nästa säsong. MV sidan skulle jag gärna se Johan Holmqvist och Brattström. Tränare tja kanske Tommy Sjödin eller Stefan Klockare men det är ju långsökt o för dyrt förmodligen. Lars Marklund ett annat alternativ som jag helst vill ha. Bra med unga spelare.... Hardegård, Själin o Jens W. Lööke, Wedda, Westin, Johnsson, Ludde + ett antal juniorer som Hållander , Olofsson o Kalte. Värva tillbaka Siren kanske......Sam Marklund?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tränare tja kanske Tommy Sjödin eller Stefan Klockare men det är ju långsökt o för dyrt förmodligen. Lars Marklund ett annat alternativ som jag helst vill ha. Bra med unga spelare....
Hardegård, Själin o Jens W.
Lööke, Wedda, Westin, Johnsson, Ludde + ett antal juniorer som Hållander , Olofsson o Kalte.
Värva tillbaka Siren kanske......Sam Marklund?