Supportermatchen var även iår en väldigt lyckad tillställning, väldigt kul iår igen. Med en bra första period både från egen sida(missnöjd med egen instas i första) samt lagets försvarsspel hade vi nog kunnat tagit hem detta. 2a & 3e perioden spelade vi upp oss ordentligt & borde gjort mer mål.
Vi borde även utnyttjat våra chanser bättre, 1 mål på 2 perioder var väl lite missvisande ändå.
actionleif, HH, "Jag" imponerade, Jimmy visade att han är mer hemma som hockeyspelare än som rinkbandyspelare idag.
Knylans cross-checking var något man fick se som närmsta åskådare tror jag. "Knylan goes wild" =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi borde även utnyttjat våra chanser bättre, 1 mål på 2 perioder var väl lite missvisande ändå.
actionleif, HH, "Jag" imponerade, Jimmy visade att han är mer hemma som hockeyspelare än som rinkbandyspelare idag.
Knylans cross-checking var något man fick se som närmsta åskådare tror jag. "Knylan goes wild" =)
Är det inte nästa år snart?