Smokey: man kan förstå att man tar bara 10 kr för att det jävligt noga att man ska stå rakt och nära varandra. men när man ska hem efter ishockeyn så är det kaos man kanske ha någon vakt då istället. men okey ta 20 kr men jag tror pengarna går till ungdoms ishockey
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
man kan förstå att man tar bara 10 kr för att det jävligt noga att
man ska stå rakt och nära varandra. men när man ska hem efter
ishockeyn så är det kaos man kanske ha någon vakt då istället.
men okey ta 20 kr men jag tror pengarna går till ungdoms ishockey