tellus: Klart det är kaos när alla ska hem, vingelkantiga av lyckoruset att än en gång sett Timrå göra en kanonmatch.
Men att stå rakt och packade beror säkert på att så många som möjligt skall rymmas. Sedan håller jag med dej att nog vore det önskvärt med någon form av dirigent efter matchen, (som det var förr) då polisen stod och vinkade i korsningarna.
Det finns också varianten att ta en kopp kaffe efter matchen och sitta och njuta av atmosfären i en kvart, och jag lovar dej att de flesta bråttombilisterna har försvunnit.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men att stå rakt och packade beror säkert på att så många som möjligt skall rymmas. Sedan håller jag med dej att nog vore det önskvärt med någon form av dirigent efter matchen, (som det var förr) då polisen stod och vinkade i korsningarna.
Det finns också varianten att ta en kopp kaffe efter matchen och sitta och njuta av atmosfären i en kvart, och jag lovar dej att de flesta bråttombilisterna har försvunnit.