badger: Jag håller med dig fullt och fast. Se till att det står någon efter matchslut och dirigera trafiken. Ett led åt gången= mindre hets och trängsel. Skönt att det finns något att gnälla på när allt annat är gudomligt!
"Vi ligger först i tabellen, vi ligger först i tabellen..."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag håller med dig fullt och fast. Se till att det står någon efter matchslut och dirigera trafiken. Ett led åt gången= mindre hets och trängsel. Skönt att det finns något att gnälla på när allt annat är gudomligt!
"Vi ligger först i tabellen, vi ligger först i tabellen..."