smirnov: enkelt, ingen bevakar, massor av inbrott... poliser som dirigerar har jag inte sett på flera år, å då ska ni veta att jag inte missat en enda match sen -95
sorry, sista matchen innan jul, mot piteå tror jag det var... skit samma lag, 1-1 blev det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
poliser som dirigerar har jag inte sett på flera år, å då ska ni veta att jag inte missat en enda match sen -95
sorry, sista matchen innan jul, mot piteå tror jag det var...
skit samma lag, 1-1 blev det...