TITAN: går det att påstå nått annat? Är rent ut sagt en sjuhelvettes soppa varje gång man skall ut från parkeringen...ibland kan det ta uppemot en 45minuter innan man kommit ut!
10kr i parkeringsavgift är en rimligt pris som det ser ut i dagsläget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är rent ut sagt en sjuhelvettes soppa varje gång man skall ut från parkeringen...ibland kan det ta uppemot en 45minuter innan man kommit ut!
10kr i parkeringsavgift är en rimligt pris som det ser ut i dagsläget.