Frasse: rimligt kan det aldrig bli, sålänge det inte finns bevakning på vagnarna... i alla övriga fall, där det finns en kostnad för parkering, finns det även en bevakning, kontroll för betald parkering+ bevakning av de fordon som gjort detta. detta sker INTE på hockeyn i timrå. men...jag är ju inte medlem...så jag får väl inte säga nåt.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
i alla övriga fall, där det finns en kostnad för parkering, finns det även en bevakning, kontroll för betald parkering+ bevakning av de fordon som gjort detta.
detta sker INTE på hockeyn i timrå.
men...jag är ju inte medlem...så jag får väl inte säga nåt.....