mike66: Ack ack, en serieledning som denna förtjänar också lite eftertanke.
Herr Norberg borde i dagsläget vara en av de mest ansedda i hockeysverige. Han ger verkligen kontinuetet ett ansikte. Stora delar av det Timrå som idag leder ES, är samma TIK som krigade i kvalserien i våras. Fast då närmast kölhalades (iaf här inne) densamma för sina bedrifter på värvningsfronten...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Herr Norberg borde i dagsläget vara en av de mest ansedda i hockeysverige. Han ger verkligen kontinuetet ett ansikte. Stora delar av det Timrå som idag leder ES, är samma TIK som krigade i kvalserien i våras. Fast då närmast kölhalades (iaf här inne) densamma för sina bedrifter på värvningsfronten...