TITAN: Angående ditt medlemsskap så får du garanterat tycka vad du vill avseende parkeringen.
Däremot kan du i fallet supporterklubbens arrangemang inte komma med några krav utan får nöja dig med att gilla läget avseende vilka arrangemang som du får delta i och inte eftersom du inte är medlem och inte heller tänker bli. Vilket är en HELT annan sak.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot kan du i fallet supporterklubbens arrangemang inte komma med några krav utan får nöja dig med att gilla läget avseende vilka arrangemang som du får delta i och inte eftersom du inte är medlem och inte heller tänker bli. Vilket är en HELT annan sak.