El Maco: Jag åkte faktist samma flyg till Arlanda den dagen med Nubben och Hautoma. Veckan efter kom Kimo. Jo, vi har ju sett hur Nubben scoutat Rowille och andra postorder köp. Utan Hautoma så hade vi inte haft det lag vi har idag. Min personliga uppfattning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo, vi har ju sett hur Nubben scoutat Rowille och andra postorder köp. Utan Hautoma så hade vi inte haft det lag vi har idag.
Min personliga uppfattning.