El Maco: Lite upplysning bara ! Parkeringsavgiften tillfaller Ungdomssektionen, mao. de grabbar som spelar i Timrå. De fick inte höja avg. av någon annledning. Mer vet jag ej. Men som sakt det gynnar bara ungdomssektionen. Vilket är lysande tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Parkeringsavgiften tillfaller Ungdomssektionen, mao. de grabbar som spelar i Timrå. De fick inte höja avg. av någon annledning.
Mer vet jag ej.
Men som sakt det gynnar bara ungdomssektionen.
Vilket är lysande tycker jag.