El Maco: Måste medge att jag är lite plutt, på det hela. PO fick gå , men han som plockat ihop matrialet PO fick jobba med fick va kvar. Utan Hautoma hade han inte klarat det i år heller. Skall huven rulla skall det va konsekvent.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
PO fick gå , men han som plockat ihop matrialet PO fick jobba med fick va kvar. Utan Hautoma hade han inte klarat det i år heller. Skall huven rulla skall det va konsekvent.