El Maco: jaaaaa, där fick man... man får inte tycka om nåt... hmmm, snart blir man väl avstängd, som hempen eller friskan? ang. medlemskap, glöm det, disskuterar jag ej mer, med nån.
parkeringspengen, den går till US, det vet jag, har inte sagt nåt om det heller. heder åt ungarna, även de föräldrar som står där när det är -25...brrr
å du, Selina...nån polis åt sörbergehållet har jag ALDRIG sett... men...jag går ju inte på matcher, jag är inte medlem, i vare sig det ena eller andra, jag är bara där JÄMT.
ring till permobil, 060-595900, fråga efter TIMRÅ IK... då kopplar Mia till mig...men men, vad är en bal på slottet...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
man får inte tycka om nåt...
hmmm, snart blir man väl avstängd, som hempen eller friskan?
ang. medlemskap, glöm det, disskuterar jag ej mer, med nån.
parkeringspengen, den går till US, det vet jag, har inte sagt nåt om det heller.
heder åt ungarna, även de föräldrar som står där när det är -25...brrr
å du, Selina...nån polis åt sörbergehållet har jag ALDRIG sett...
men...jag går ju inte på matcher, jag är inte medlem, i vare sig det ena eller andra, jag är bara där JÄMT.
ring till permobil, 060-595900, fråga efter TIMRÅ IK... då kopplar Mia till mig...men men, vad är en bal på slottet...