Selina och Marcus: Jag har missat 3 hemma matcher i år. Jag har nästan alltid kört ut mot Sundsvalls hållet, nån enstaka gång mot Sörberge. Bara en enda gång har det varit trafikpoliser på plats som har dirigerat trafiken. Det var i början på säsongen. Så det är inte SÅ konstigt att TITAN inte har sett till dom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har missat 3 hemma matcher i år.
Jag har nästan alltid kört ut mot Sundsvalls hållet, nån enstaka gång mot Sörberge.
Bara en enda gång har det varit trafikpoliser på plats som har dirigerat trafiken. Det var i början på säsongen.
Så det är inte SÅ konstigt att TITAN inte har sett till dom.