Woody Jokinen: Haha, poäng! Vore klart timråitiskt att torska med 1-5 för att följande fem matcher spela utan självförtroende och sjunka blytungt genom tabellen... Men fan trot. Helt utan respekt för ovannämnda naturlag börjar jag vädra morgonluft. Det finns komponenter i spelet som inte funnits där på...för länge. Kan bli något detta.
Dock: vi erinrar oss Mr Wolfs visdomsord, och försöker avhålla oss från att sväva iväg. Än kan allt gå åt helvete. Men ofta orka tänka på sånt i afton. Nu suger vi på en Lagga istället!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men fan trot. Helt utan respekt för ovannämnda naturlag börjar jag vädra morgonluft. Det finns komponenter i spelet som inte funnits där på...för länge. Kan bli något detta.
Dock: vi erinrar oss Mr Wolfs visdomsord, och försöker avhålla oss från att sväva iväg. Än kan allt gå åt helvete. Men ofta orka tänka på sånt i afton. Nu suger vi på en Lagga istället!