Mycket sitter troligtvis i huvudet för honom, tror han har stora förväntningar på sig själv så det låser sig istället. Han vill för mycket helt enkelt, men när det väl lossnar tror jag det blir mycket bättre!
Heisenberg: Tycker han har försvunnit i spelet, bär inte lika mycket puck, skapar inte lika mkt osv. Men som sagt, får han sätta dit nån puck lär mycket kunna släppa för honom!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer