Jåkkinen: Nej precis, det går väl lite hand i hand. Det är bara hoppas han får upp sitt självförtroende, han verkar väldigt beroende av det för att producera. Är ofta allt eller inget hos honom känns det som.
En grej han dock alltid är bra på är att vinna tillbaka pucken i anfallszon när han jagar ikapp motståndare som ska gå till attack genom att lyfta deras klubba och sno åt sig pucken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En grej han dock alltid är bra på är att vinna tillbaka pucken i anfallszon när han jagar ikapp motståndare som ska gå till attack genom att lyfta deras klubba och sno åt sig pucken.