Visst nu har Modo och Leksand en färsk historik som gör lockelsen stor kring dessa två lag men kan Modo få fullsatt så ska väll inte vi behöva vara sämre! Leksand har även de en fantastisk läktarkultur!
Nä jag hoppas på 6 matcher i år där vi har lapp på luckan!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst nu har Modo och Leksand en färsk historik som gör lockelsen stor kring dessa två lag men kan Modo få fullsatt så ska väll inte vi behöva vara sämre! Leksand har även de en fantastisk läktarkultur!
Nä jag hoppas på 6 matcher i år där vi har lapp på luckan!