jampa61: Men du bor väl i Lögdö? Försöker du smygpropagera för en konkurrent till Ceris...*ja jävlar vilken chef du är*
Själv skippar jag kollektivt till "ladan" har ju skjuts. Men annars så åker jag kollektivt. Jag vet ju varthän dä slutar. Chauffören Sjöstedt. Nej tack. Men befarar jag åker dit på det ändå i slutändan när körkortet är fixat.
Det är väl ämnat så jampa. Att vi ska ge fan i sponken och köra istället. Kusin min har ju redan gett sig in bussbranschen och morbror min var ju taxichaffis ett tag. Släkten är värst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv skippar jag kollektivt till "ladan" har ju skjuts. Men annars så åker jag kollektivt. Jag vet ju varthän dä slutar. Chauffören Sjöstedt. Nej tack. Men befarar jag åker dit på det ändå i slutändan när körkortet är fixat.
Det är väl ämnat så jampa. Att vi ska ge fan i sponken och köra istället. Kusin min har ju redan gett sig in bussbranschen och morbror min var ju taxichaffis ett tag. Släkten är värst.
FLAGGAN I TOPP - TIK I TOPP TJOHOO!!!