1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 184390

Sv: Kent "Nubben" Norberg
jokklas: Ang. Kapanen är jag riktigt inte med vad du menar ?
Ang Martin Lindman och Sanny Lindström. Även en blind höna kan finna ett korn ibland. Men 2 av resten ? är det ett bra resultat för dig ?
"Nubben" skulle enl. min uppfattning ha haft sparken redan ifjol.
Enden i hela Timrå IK som inte är ödmjuk. Det grundar jag på hans "Brytläge" attityd, hans brist på ödmjukhet och hans orsak till P-O Larssons avgång. Han gav inte P-O bättre matrial att jobba med. Tycker förövrigt att han inte är värd att slösa någon mer energi på, då karn är talanglös.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer