1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 184436

Sv: Kent "Nubben" Norberg
El Maco: Som sagt , det var en säsong i fjol också.
OK, Chefen har alltid rätt, fast det är undersåtarna som har gjort resultatet. Men min chef skulle inte sitta och ta åt sig äran , eftersom han vet att det är vi som åstakommit resultatet.
Han skulle dessutom inte behandla mig som en hund heller.
Sitt, kommer snart . Inte prata med´killen överhuvet taget mer än att ge order vart han skulle plasera sig. Det är möjligt att deras relation är rent affärsmässig, men i en utomståendes ögon ser det för jävligt ut. Med den budgeten ! Då skulle inte jag våga handla på "Postorder", då sskulle man nog vilja ha lite mer på köttbenen innan man slår till. För man vill ju inte kasta bort de få pengar man har. "Bonnförnuft" kallas de visst ?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer