palleparling: Håller med. Oerhört viktigt att ha den typen av spelare i en sån här match. Han bara driver och pumpar frenetiskt. Och har ett jävla öga samtidigt. Den kedjan är klart hetast i kväll, trots att Dahlén är på 75%.
Däremot har Johnsson kommit bort lite. Saknat hans pondus de senaste matcherna.
Tuff period annars. Gäller verkligen att stå upp i tredje. Modo är tunga och livsfarliga när dom tillåts skölja. Intensiv forechecking och möta vid blå, annars kommer det att skita sig. Och tokköra i kontring när man vinner puck.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...