250kg kärlek: Ja, jag tycker vi lägger ner denna nu ( c : Vad jag vet hade inte P-O nått emot Hautoma ? Men varför jag opponerar mig är för jag tycker det är för jävligt att "Nubben " skall hyllas när det i själva verket är Hautoma som åstyakommit större delen av framgången. Men det är väll bara för vi skall ha nått att käfta om. Tänk va dött det skulle varit annars ? ( c :
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad jag vet hade inte P-O nått emot Hautoma ?
Men varför jag opponerar mig är för jag tycker det är för jävligt att "Nubben " skall hyllas när det i själva verket är Hautoma som åstyakommit större delen av framgången.
Men det är väll bara för vi skall ha nått att käfta om.
Tänk va dött det skulle varit annars ? ( c :