1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 184460

Sv: Kent "Nubben" Norberg
Helg Ernest: Det finns inget att diskutera i sak mer än din okunskap om hur det går till när spelare rekryteras och vissa personangrepp på Kent Norberg.

Klicka på "Visa tråd", läs igenom, släpp sargen och kom in i matchen. Eller är du bara infekterad av svårartad Jante? Då måste du hata hela laget i så fall eftersom de jävlarna vinner och ser glada ut när de gör mål.

Eldebrink och Lill-Kenta ser ju också äckligt belåtna ut när laget tar en trea. Buuu pårom, inte ett ord om Tord Johansson på hockeykväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer