El Maco: Det har nog blivit en höna av en fjäder här ? För det förasta var det Berra Littmar som tog upp Tord Johansson. Men han och jag är inne på samma linje ialla fall. Nu får ni fillura själv , för nu skall jag sova. Så , God Natt !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För det förasta var det Berra Littmar som tog upp Tord Johansson.
Men han och jag är inne på samma linje ialla fall.
Nu får ni fillura själv , för nu skall jag sova.
Så , God Natt !