Helg Ernest: En jävligt ful höna du fick till av fjädern. Nu har du faktiskt på kort tid utan några som helst sakliga argument beskyllt en (av många uppskattad) ledare i föreningen för att vara talanglös, blind, otrevlig och sakna både förnuft och ödmjukhet. Snyggt jobbat. Ser fram mot ditt nästa nattpass.
Vore ännu snyggare om du tog tillbaka personangreppen åtminstone.
Leve både Hautomaa och Nubben! Och alla andra involverade i klubben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vore ännu snyggare om du tog tillbaka personangreppen åtminstone.
Leve både Hautomaa och Nubben! Och alla andra involverade i klubben.