Frella: NU höll jag på börja om igen ! ( c : Nu skall jag gå och sova ! Men alla vi vet ju hur laget har kommit till , då spelar de igentligen ingen roll. Men det vart bara en Princip då Mike 66 ville gratulera "Nubben" till "HANNS" lagbygge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu skall jag gå och sova !
Men alla vi vet ju hur laget har kommit till , då spelar de igentligen ingen roll. Men det vart bara en Princip då Mike 66 ville gratulera "Nubben" till "HANNS" lagbygge.