1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1847558

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Håller med, sjukt tung värvning. Verkar onekligen som att klubben börjat resa sig från den finansiella botten och kravla sig upp på allvar. Inte så dumt att direktexportera till amerrkat.

Skulle absolut vilja spela honom med Zetterberg. Han har inte riktigt fått det att lossna fullt ut, men avsluta kan han. Bara han går lite mer rakt på mål och ser till att hålla klubban i isen bör det kunna stänkas in lite baljor.

Underbart jävla skönt att det är helt klart. Tjusigt Nubben!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...