Knylan: Barnett var jag faktiskt helt likgiltig inför på förhand. Fattade inte ens hur Nubben tänkte och var övertygad om att det skulle bli en flopp. 52 poäng på 134 matcher i ECHL. 10 på 24 i VHL. Det är knappt div 1-nivå på såna stats. Han verkar ha insett sina egna begränsningar också. Inte en match spelad efter sin tid hos oss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
52 poäng på 134 matcher i ECHL. 10 på 24 i VHL.
Det är knappt div 1-nivå på såna stats.
Han verkar ha insett sina egna begränsningar också.
Inte en match spelad efter sin tid hos oss.