Vi har 13 hemmamatcher på fredagar denna säsong. Vad betyder det för publiktillströmningen tro? Är det så lyckat egentligen? Som troende och att alltid försöka närvara kan jag tycka att det är för mycket. Just nu ryker fyra raka fredagar och man kan vilja göra annat än att gå på hockey... Nå?
FORZA TIK..............alltid, alltid...............
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...